Kam až tohle může zajít, ptám se sám sebe při čtení zprávy, že Activision v Call of Duty: Black Ops 4 prodává smajlíka za 1,99€. Kosmetické blbůstky a všelijaké maličkosti jsou už běžnou záležitostí, ale prodávat za 50 korun změnu kurzoru míření v podobě smajlíka? To už mi bez nadsázky přijde směšné, ale je to pravda.
Smajlík je dostupný v Black Marketu za 200 COD Pointů, což je zhruba 1,99€. V přepočtu 50 korun. Ale co já se divím, když loni Activision prodával červenou tečku za dvacet korun. Teď ale vydavatel spadl na nové dno. Tenhle smajlík byl v Black Ops 1 a Black Ops 3. Takže jde jen o recyklaci, a ještě za to chce peníze.
Activision pokračuje ve ždímání Call of Duty. Hráči nadávají na mikrotransakce v Black Ops 4 a teď přišlo tohle. Přitom Black Ops 4 není vůbec špatný díl. Ano, postrádá příběhovou kampaň, ale standardní multiplayer je zábavný a Treyarch si hodně vyhráli s battle royale módem Blackout. Jen kdyby Activision hru nepodkopával mikrotransakcemi. Proč to dělá, copak společnosti nestačí, že Call of Duty je pravidelně jednou z nejprodávanější her roku? Kdo chce moc, nemusí mít nic!
Activision, akce, battle royale, Call of Duty, mikrotransakce, PC, PlayStation, XboxPoprvé v historii série bude Call of Duty bez singleplayeru. Absenci má vynahradit multiplayer, dosud největší Zombie mód a Blackout režim ve stylu masivního Battle Royale.
Datum vydání: 12.10.2018 Platforma: PC | PS4 | Xbox One Lokalizace: Bez lokalizace
Více informací o hře Call of Duty: Black Ops 4