EA ukázala nové možnosti ve vykreslování vlasů v enginu Frostbite

ěkolik krátkých videí představuje nové možnosti ve vykreslování vlasů v enginu Frostbite. Cílem Electronic Arts je vylepšit generování vlasů v reálném čase a dosáhnout kvality, kterou vidíme ve filmech. Pokud se vývojářům vše podaří, mají nový systém vykreslování vlasů využít v budoucích titulech. To by znamenalo, že má dojít ve zlepšení v mnoha hrách od společnosti EA. Ta Frostbite využívá téměř už každého svého titulu, včetně fotbalové série FIFA, válečné série Battlefield i ve hrách jako Anthem, Star Wars Battlefront II, Need for Speed: Payback, Madden NFL 18, Mirror’s Edge Catalyst, Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2, Rory McIlroy PGA Tour nebo Dragon Age: Inquisition.

Každé video z prezentace nové technologie ukazuje jiný efekt vlasů. První je prezentací celkové technologie, druhé ukazuje změnu melaninu (označení pro hnědý až černý pigment), třetí je věnováno jednotlivým barvám a čtvrté demonstruje zachování objemu vlasů.

[reklama]

[reklama]


Zdroj: tisková zpráva

, , , , , , ,

[reklama]
[reklama]

Komentáře