Kritika fanoušků nepřiměje vývojáře změnit vzhled hrdinů v Marvel’s Avengers. Autoři vysvětlili kampaň a co-op mise

Po oznámení akční adventury Marvel’s Avengers se strhla lavina kritiky. Fanoušci si na sociálních sítích a pod videem v komentářích na YouTube stěžují na vzhled hlavních hrdinů, které viděli v oznamovacím traileru. Oblíbení hrdinové podle kritiků neodpovídají filmovým předlohám Kapitána Ameriky, Tonyho Starka (Iron Mana), Thora, Hulka a Black Widow. Druhý problém vidí fanoušci u grafického zpracování, které není dobré stejně jako animace tváří.

Vývojáři ze studia Crystal Dynamics, kteří vytvořili sérii Tomb Raider s archeoložkou Larou Croft, se brání. Kreativní šéf produkce Shaun Escayg v rozhovoru s webovou stránkou IGN.com řekl, že vždy sledují názory hráčů a jsou otevřeni připomínkám svých fanoušků, ale prozatím neplánují změnit vzhled postav. Escayg tvrdí, že grafická stránka se do vydání hry (15. května 2020) ještě vylepší. Zmíněný trailer je totiž poskládán ze záběrů pocházejících z alfa verze hry.

Crystal Dynamics pravděpodobně museli vytvořit vlastní verze hrdinů Avengers. Na hře totiž nespolupracují filmoví představitelé jednotlivých rolí.

Na veletrhu E3 v Los Angeles nám byly poskytnuty další podrobnosti o hře. Scénáristé ve spolupráci s Marvelem chystají originální příběh o čtveřici hrdinů Avengers, který se skládá ze dvou částí. První část je tvořena příběhovou kampaní. Ta nabídne příběhové mise vytvořené pro hrdiny jako je Iron Man, Kapitán Amerika, Thor, Hulk a Black Widow. Tyto mise jsou podle slov autorů vytvořeny na míru pro jednoho hráče.

Druhá část je složena z kooperativních misí až pro čtyři hráče. Kooperativní mise rozšíří původní příběh a odehrají se v rozsáhlých oblastech. Když nebudete mít do hry parťáky, roli zbývajících členů Avengers převezme umělá inteligence hry. Případně se můžete spojit s jinými hráči z celého světa prostřednictvím online multiplayer.

Otevřený svět nebude ani v příběhové kampani. Tvůrci chtějí prezentovat příběh Avengerů v mnoha různých místech světa a rozhodli se raději vytvořit rozsáhlé oblasti, kde hráči dostanou potřebnou svobodu při plnění jednotlivých misí. „Avengers zasahují po celém světě, což chceme v naší hře také ukázat,“ dodal hlavni designér Phillippe Therien v rozhovoru s Eurogamer.net. Hra nabídne čistě lineární mise i úkoly se svobodnější strukturou.

Důležité je, že po vydání hry chtějí v Crystal Dynamics na hře ještě pracovat a nabídnout hráčům rozšíření herního světa a přidání nových postav. Hráči si budou moci své hrdiny přizpůsobovat po vzhledové stránce a v dovednostním stromu každé postavy vybírat schopnosti, které v boji budou nejvíce preferovat. Ovšem samotné schopnosti nebude možné tolik ovlivnit, stále platí, že Thor nejčastěji využívá své kladivo, zelený Hulk ohromnou sílu a Kapitán Amerika zase svůj štít.

Marvel’s Avengers začínají v Den A, kdy Kapitán Amerika, Iron Man, Hulk, Black Widow a Thor odhalují technicky vyspělé ústředí Avengerů v San Franciscu — včetně svého vlastního helicarrieru poháněného experimentálním zdrojem energie. Oslava se však strašlivě zvrtne, když katastrofická nehoda vyústí v obrovskou zkázu. Vina za tuto tragédii padá na Avengery, kteří se rozpadnou. O pět let později, když jsou všichni superhrdinové postaveni mimo zákon a svět je v nebezpečí, je jedinou nadějí znovu svolat nejsilnější hrdiny na Zemi.

Hra Marvel’s Avengers vyjde 15. května 2020 na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Česká distributorská společnost Cenega Czech potvrdila přítomnost českých titulků.

, , , , , ,

Marvel’s Avengers

Marvel's Avengers zvou hráče, aby si splnili sen o superhrdinech. Vynikající příběh a neustále se rozvíjející svět se společně postarají o dokonalý herní zážitek s Avengers. Utvořte týmy až čtyř hráčů online, ovládněte mimořádné schopnosti, upravte si rozrůstající se soupisku hrdinů a braňte Zemi před sílícími hrozbami.

Datum vydání: 15.03.2020 Platforma: PC | PS4 | Xbox One Lokalizace: České titulky

Více informací o hře Marvel’s Avengers