Na evropských krabičkách her bude nové upozornění. Varuje před in-game nákupy

Na evropských krabičkách her bude nové upozornění. Společnost PEGI se rozhodla lepit na krabičky upozornění související s nákupy ve hrách. Nové upozornění má pomoci rodičům v rozhodování, zda titul svému dítěti pořídit nebo se mu vyhnout.

PEGI reaguje na spoustu případů, kdy děti bez vědomí svých rodičů utrácely desetitisíce za herní obsah, například u fotbalové série FIFA od EA Sports.

[reklama]

„Pokud víme, tak rodiče používají různé metody, jak kontrolují nákupy svých dětí. Například rodičovský zámek je velice účinný,“ řekl ředitel PEGI pro GamesIndustry.biz.

Nové nálepky se začnou na krabičkách v evropských obchodech objevovat koncem letošního roku.

[reklama]

„Pro rodiče, kteří nejsou všeobecně obeznámení s hrami, by mělo tohle nové označení vzbudit zájem donutit je, aby dávali pozor na to, jak jejich dítě hraje. Je to sice jedna ze základních informací, ale doposud ji hodně rodičů postrádalo.“

Pan European Game Information (zkráceně PEGI) je Evropský ratingový systém počítačových her založený, aby informoval konzumenty o obsahu hry a umožnil tak lepší výběr. Hodnocení PEGI je vyobrazeno formou nálepek na obalu hry. Informuje o věkovém doporučení a obsahu hry.

Je podle vás nutné, aby na obalu byla další nálepka?

, , , ,

[reklama]
[reklama]

Komentáře