Remastery Command & Conquer a Red Alert jsou v rukou původních tvůrců

Společnost Electronic Arts vykopala z hrobu strategickou sérii Command & Conquer. Po vlažně přijaté mobilní hře Command and Conquer: Rivals (vyjde 4. prosince 2018 na Android a iOS) jsou v plánu remastery Command & Conquer: Tiberian Dawn a Command & Conquer: Red Alert s datadisky Covert Ops, Counterstrike a Aftermath pro počítače. Současných nešvarů – mikrotransakcí – nemají být prošpikovány. Kdyby ve hrách byly, vyvolalo by to u fanoušků další nevole, stejně jako při oznámení Rivals.

Na úpravě Command & Conquer: Tiberian Dawn a Command & Conquer: Red Alert (obojí první díly svých sérií) pro moderní počítače pracuje studio Petroglyph Games. Tenhle tým z Las Vegas stojí za mnoha strategickými tituly, například za Grey Goo, Panzer General: Allied Assault, Star Wars: Empire at War a sérií 8-Bit. Pro vedení EA ale byla důležitější jiná věc. V Petroglyph jsou zaměstnáni někteří z bývalých tvůrců Command & Conquer z Westwood Studios. K vývoji remasterů byli pozváni ještě někteří z nejvlivnějších členů původního týmu Command & Conquer z roku 1995, alespoň takto projekty prezentoval Jim Vessella, producent EA.

[reklama]

Vessella při oznámení poskytl jen pár jmen. Jmenovitě spoluautor série Joe Bostic, bývalý hlavní programátor Red Alertu Steve Tall, audio mistr Mike Legg a dokonce i skladatel Frank Klepacki.

Do vylepšování původních dílů Command & Conquer: Tiberian Dawn a Command & Conquer: Red Alert – abychom si je zahráli v lepší grafice v rozlišení 4K – jsou zapojeni i zaměstnanci Lemon Sky Studios. Celé je to ale na začátku. Početný tým zkušených vývojářů nemá stanovený plán, natož rozmyšleno, jak budou remastery vypadat a co vše se bude upravovat. Záležet má i na názoru fanoušků, dle jejich přání může dojít k modernizaci hratelnosti a dalších důležitých prvků hry. Jisté je akorát jedno; půjde o upravené díly prodávané společně v jednom balení.

[reklama]

Otázka pro vás, chcete si remastery těchto klasických real-time strategií zahrát v původním provedení s lepším grafickým kabátkem, nebo byste byli pro, aby programátoři sáhli do hloubky a vylepšili i hratelnost, stavbu map, multiplayer a další obsah? Napište nám do komentářů.

Názor Martina Marka
EA v poslední době dost naštvali hráče – mikrotransakce ve Star Wars: Battlefront 2, průměrné NFS: Payback, nezajímavý Anthem od BioWare a takhle bych mohl pokračovat. Doufám, že na remastery této klasické real-time série si dají dostatečně záležet, nebudou na vývojáře tlačit a nebudou se snažit za každou cenu nacpat do Command & Conquer a Red Alert moderní prvky.
, , , ,

[reklama]
[reklama]