Sony mění politiku ve vracení her zakoupených na PS Store

Pomalu se mezi herními obchody napříč platformami rozmáhá lepší politika při vracení her. Tentokrát došlo na PlayStation Network, respektive PlayStation Store. O novém updatu se toho moc nevědělo, spíše nic. Vše proběhlo v tichosti, a i na sociálních sítích PlayStationu byl klid. Celá tato aktualizace pravděpodobně odstartovala hra Anthem a její shazování s modrou obrazovkou celé konzole PS4, o jejíchž problémech jsme vás informovali. Hráči hromadně hru vraceli a dožadovali se vrácení peněz. V mnoha případech jim Sony vyšla vstříc. Nyní pokud bude nějaká jiná nová hra prokazatelně nefunkční a shazuje nám konzoli, tak bude mnohem jednodušší získat zpět své peníze.

Nová pravidla také obsahuje novou politiku vrácení předobjednávek, digitálních nákupů a Season Passů. Co to pro nás hráče znamená? Po zakoupení výše uvedeného máme 14 dní na to chtít utracené peníze zpět. Podmínka je, že nesmíme zahájit download ani stream ze zakoupeného předmětu. Tohle je třeba výhodné u předobjednávek, můžete v klidu mrknout na cizí streamy a hodnocení recenzentů a pak popřípadě hru vrátit. Rozhodně tento krok od Sony je pro nás hráče dobrý, zároveň doufám, že průšvihů, jako je Anthem bude co nejmíň.


[reklama]

Zdroj: gameinformer.com

, ,

[reklama]
[reklama]

Komentáře