Strategie Stronghold: Warlords je milostným dopisem fanouškům série. Nebudou jim ale vadit příliš velké změny?

Série Stronghold se stavbou a obléháním historických hradů se za téměř 20 let stala multimiliónovou značkou, která v posledních letech ztrácela fanoušky za příliš velký odklon od toho, co hráči na této sérii měli tolik rádi. Britská firma Firefly Studios si hodlá napravit reputaci a udobřit si fanoušky novým dílem, jenž je podle slov vývojářů milostným dopisem fanouškům série. Zároveň ale přináší spoustu velkých změn, které mohou pamětníkům vadit.

Stronghold: Warlords stěhuje stavění a obléhání historických hradů na Dálný východ s typickou asijskou architekturou, které odpovídá i grafické zpracování. Hráči svou výpravu začnou ve třetím století v Číně a skončí s nástupem mongolské říše na počátku třináctého století. Během obléhání hradů a opevněných měst budete bojovat se šóguny i císařskými generály.

[reklama]

V novém videu se marketingový ředitel Nick Tannahill rozpovídal o změnách v chování armády a mechanikách budování obranného opevnění. Výraznou změnou je dynamika bitvy, kdy se jednotky nebudou překrývat. Místo toho se budou vyhýbat, tlačit a snažit se najít správné místo k útoku.

Stavba hradu zase probíhá typickým způsobem ve 2D. Jedno pole je ekvivalentem pro jeden kus stěny. Stěny se navíc přizpůsobují okolí, což má zlepšit vizuální aspekty, aby hráči mohli vytvořit působivé hrady.

Hra Stronghold: Warlords vyjde v roce 2020 na počítače.


Zdroj: tisková zpráva

, , , ,

[reklama]
[reklama]

Komentáře