Temný, náročný a tahový RPG titul Darkest Dungeon bude v pokračování ještě lepší

Gotická tematika ve stylu roguelike pojednávající o těžkém životě dobrodruha, náročné, tahové souboje s hrdiny, rekrutování družiny hrdinů s pokřivenými charaktery, cvičení svých svěřenců a tažení s nimi do temnoty. To vše a mnohem víc, včetně pestré palety obávaných monster, v dnes oznámeném pokračování zůstane. Darkest Dungeon 2 má být ale ještě temnější, ještě náročnější a zároveň mnohem zábavnější.

Studio Red Hook, které v roce 2016 úspěšně vytvořilo PC hru Darkest Dungeon a postupně ji rozšířilo na Linux, PlayStation 4, PS Vita, Nintendo Switch a Xbox One, se rozrostlo na 14 členů, dalších minimálně šest lidí ještě očekává, a hodlá s pokračováním svého hitu udělat do světa větší díru. Plány mají velkolepé a já bych jim po zkušenostech s původním Darkest Dungeon věřil.

[reklama]

Známá šestice tříd postav zůstává – Grave Robber, Leper, Man-at-Arms, Plague Doctor, Highwayman a Hellio, ale tentokrát vyrazí za hranice panství a v tahových taktických soubojích se utkají s novými monstry. Systém řízení komplexních tahových soubojů bude vylepšen po stránce mechanické i té prezentační. Co přesně si pod tím máme představit, dvojice Tyler Sigman a Chris Bourassa v exkluzivních rozhovoru s webem PC Gamer neřekli, ale nakousli odlišnou strukturu metagame. Ovšem ani u té nebyli konkrétní a fantazie fanoušků může pracovat na plné obrátky.

Nejdůležitější změna čeká v samotném zasazení. Ano, Darkest Dungeon 2 bude temné, bude nebezpečné, bude plné monster, ale tentokrát i za hradbami panství, které jsme v jedničce úspěšně vysvobodili. Podíváme se do nových míst inspirované Lovecraftem a zažijeme to, co jsme ještě neviděli, včetně trochu jiné apokalypsy.

[reklama]

A kdy a na jakých platformách? To je zatím tajemství. Tyler a Chris akorát potvrdili, že chtějí hru předvést hráčům v předběžném přístupu a společně s komunitou projekt dodělat.

, , , , , , ,

[reklama]
[reklama]

Komentáře