Unreal Engine 4 ukázal svou sílu s rozstřílením budovy a její následnou destrukcí

Game Developers Conference v San Francisku je pro vývojáře ideální příležitostí ukázat pokrok ve světě her. Své šance se chopila společnost Epic Games, která stojí za Unreal Engine 4. Tuhle technologii pro vývoj her využívá řada známých studií pro své různorodé hry z akčních žánrů, strategií, bojovek nebo závodů – například Spyro Reignited Trilogy, Ride 3, Injustice 2, Gears of War 4, Fortnite, Darksiders III, We Happy Few nebo Hellblade: Senua’s Sacrifice.

Na GDC 2019 prezentovali lidé z Epicu několik videí. V tom prvním impresivní systém fyziky a destrukce. Obojí dostanou vývojáři k dispozici v nové verzi Unreal Enginu 4. Technologické demo je zaznamenáno v reálném čase a odehrává se ve světě Robo Recal. Vidíme rozstřílení budovy a její následnou masivní destrukci. Pokud dokážou tohle tvůrci využít, mohou se výrazně posunout možnosti destrukce prostředí ve hrách.

[reklama]

Druhé video je standardní technologické demo zaměřené na ray tracing efekty. Nazvané je Troll a použita byla grafická karta NVIDIA GeForce RTX2080Ti. Epic tvrdí, že prezentuje pohled na to, co mohou vývojáři dělat se sledováním paprsků v reálném čase. Ray tracing slouží pro reálné zpracování odrazů světla, aby se světlo správně odráželo a lámalo.

[reklama]

Zajímá vás, co dalšího Unreal Engine 4 dokáže a co v něm tvůrci a studenti tvoří? Tak se podívejte na další videa:


Zdroje: dsogaming.com

, , ,

[reklama]
[reklama]

Komentáře