Warren Spector ujistil fanoušky System Shocku a prezentoval první ukázku z třetího dílu

Uznávaný režisér, spisovatel a designér Warren Evan Spector prezentovat na konferenci vývojářů v americkém městě San Francisco první ukázku z pokračování kultovní dvoudílné kyberpunkové sci-fi střílečky System Shock. Třetí díl byl oznámen před několika lety, ale teprve včera v podvečer byly na GDC k vidění první záběry.

Video ukazuje jen pár sekund. V krátkém sledu vidíme děsivé monstrum, robota i ikonickou umělou inteligenci SHODAN, která byla hlavním protivníkem v obou předchozích dílech System Shocku. Umělou inteligenci vytvořila společnost TriOptimum, aby ovládala a řídila výzkumnou a těžební stanici Citadel. Ovšem SHODAN pohrdá biologickým životem a na důkaz své božské nadřazenosti stvořila nový druh života, na nímž později ztratila kontrolu a takzvaní „analidé“ zaplavili povrch planety Taou.

[reklama]

System Shock 3 má ve vývoji studio OtherSide a v jeho čele je Paul Neurath, který pracoval na původním System Shocku. Fanoušci ale měli největší radost z příchodu Warrena Spectora. Ten se k týmu OtherSide přidal v roce 2016 a od té doby pracuje na System Shocku 3.

[reklama]

System Shock 3 běží na technologii Unity, v poslední době ale zažívá horší časy. Kvůli finančním problémům se práv na System Shock 3 vzdala vydavatelská společnost Starbreeze a prodala je zpět studiu. Spector na GDC ujistil fanoušky, že vývoj probíhá podle plánu. V současné době má být přibližně v polovině, hra je hratelná a nabízí typický zážitek System Shocku s novými prvky a funkcemi.

„V dobrém jsme se rozloučili se Starbreeze a hledáme nového vydavatele. Dosáhli jsme velkého pokroku při vývoji. Celý tým nadále pracuje, jsme přesvědčeni, že dostaneme System Shock 3 na trh a že půjde o kvalitní titul ve svém žánru,“ komentoval aktuální situaci sám Spector.

První System Shock vyšel v roce 1994, pokračování v roce 1999. Mezitím Nightdive Studios v roce 2015 zveřejnili rozšířenou edici System Shocku a pracují na komplexním remaku, který měla pohánět technologie Unity (stejně jako System Shock 3), ale později byla vyměněna za Unreal Engine 4.

Kdy System Shock 3 vyjde? Optimisté předpokládají rok 2020, ale pokud je vývoj jen v polovině, tak já bych s tímto datem moc nepočítal.

Koncepty System Shock 3 – artworky vytvořené před hlavním vývojem


Zdroje: gamespot.com

, , , , ,

[reklama]
[reklama]

Komentáře