Recenze

Recenze: Z Madden NFL 20 budou nadšeni nováčci, ale dlouholetí fanoušci pravděpodobně nikoliv

V dnešním hektickém a proměnlivém světě je poměrně těžké najít nějaké životní jistoty. Jistě, nebe pravděpodobně vždy bude modré, voda mokrá a Země kulatá (ačkoliv i to dokáže řada lidí zpochybnit), ale jinak je téměř vše řízeno náhodou, která nám ve valné většině dokáže zatočit s životem. A proto je z určitého hlediska příjemný fakt, že společnost Electronic…

Recenze: Wolfenstein Youngblood dokazuje, že i nová krev může nečekaně ztrácet dech

Má zkušenost se sérií Wolfenstein začala u stařičkého Wolfa 3D z roku 1992. Tehdy jsem se poprvé vydal na lov nacistů v kůži B. J. Blaskowicze. A že to byla honba vskutku krvavá, snad netřeba zmiňovat. Hra sice nebyla a ani nemohla být tak propracovaná a detailní jako její přes dvacet let mladší nástupce, přesto ale položila základy…

Recenze: A Plague Tale: Innocence přináší strhující příběh mladých sourozenců

Emoce a atmosféra hrají ve hrách podstatnou roli. Pokud vyhledáváte takové herní kousky, mohu vám s klidem A Plague Tale: Innocence doporučit. Francouzské Asobo Studio, které v předešlých letech víceméně pomáhalo s vývojem různých her (kupříkladu ReCore a Disneyland Adventures pro Microsoft nebo The Crew pro Ubisoft) zvládlo svou novou hru skvěle. Vývojáři hráčům servírují emotivní a ponurý…

Recenze: Days Gone je skvělý survival v uvěřitelném světě

Když před třemi roky na E3 byla oznámena hra Days Gone, seznámili jsme se s hlavním hrdinou Deaconem St. Johnem, tulákem a nájemným lovcem, který se potuluje drsnou divočinou dva roky po ničivé globální pandemii a snaží se přežít při hledání důvodu, proč by to vlastně neměl vzdát. Už v těch necelých třech minutách byly náznaky, že Days…

Recenze: Sekiro: Shadows Die Twice je těžší než Dark Souls nebo Bloodborne

Když bylo prvně oznámeno Sekiro: Shadows Die Twice, novinka od vývojářů z FromSoftware, mnoho z nás, mě nevyjímaje, čekalo pokračování výtečného Bloodborne z roku 2015. Ostatně, kraťoučký teaser, kterým se hra tehdy představila, toho moc neřekl a studio tak mohlo v klidu svých kanceláří kutit naprosto cokoliv. Začaly tak vznikat nejrůznější spekulace a samotná teorie o nové značce…

Recenze: Z Devil May Cry 5 budou nadšeni příznivci ďábelsky rychlých akcí

Pro začátek si dovolím zabrousit do herní historie. Série Devil May Cry se nesmazatelně zapsala do hráčské paměti jako svižná, neúprosná akce sázející na komba prováděná sice šílenými, ovšem dech vyrážejícími zbraněmi, kterými jste mohli nepřátele v mžiku rozsekat na krvavou kaši. Vše pak doprovázel neotřelý a velice zajímavý příběh, který se opíral o temnější démonické zasazení, mnohdy…

Recenze: Anthem je důkazem, že udělat looter-shooter není tak prosté, jak se na první pohled zdá

BioWare má za sebou skutečně velký počet legendárních titulů, které spojuje především neskutečný příběh a fascinující svět. Ať už je to sci-fi vesmír z Mass Effectu, fantasy svět Dragon Age nebo něco z universa Hvězdných válek. Ať se člověk podíval v případě tvorby BioWare kamkoliv, viděl silné dialogy, charismatické postavy a svět, z něhož je cítit úžasná novota…

Recenze: Metro Exodus na povrchu neztratilo svou tíživou atmosféru a pocit strachu

Po obrovské kontroverzi okolo přechodu nového Metra na Epic Store se kolem hry vynořila spousta obav, jak vlastně bude vypadat a jak se bude hrát. Zapomeňme teď ale na Epic a soustřeďme se na to, co je hlavní. Metro si během doby před vydáním získalo obrovskou popularitu a hráčská očekávání tak byla navzdory nastalé situaci vyšroubována na maximální…

Recenze: Far Cry New Dawn se drží v zajetých kolejích série, ale fanoušky neurazí

Měnit něco, co funguje je čiré bláznovství. K radikálním změnám se vývojáři, potažmo vydavatelské společnosti uchylují až v případech, kdy jejich herní značka potřebuje tvrdý restart. Ten u first-person střílečky Far Cry ještě nenastal, i když někteří by si ho už přáli minimálně dva díly zpátky. My tu ale máme poněkolikáté velmi podobnou hru předchozím dílům. Oddaným fanouškům…

[reklama]